maanantai 31. lokakuuta 2011

Miltä yöpöytäsi näyttää?

Monet ovat esitelleet omaa lukunurkkaustaan. Minulla sellaista ei tällä hetkellä ole, luen nimittäin sängyssä. Toista oli lapsena, keinutuolissa taikka mummon vanhassa korkeaselkäisessä tuolissa lukea. Minusta on otettu vuosien varrella aika monta luku-kuvaa, istuin nimittäin melkein aina tutkimassa tietokirjaa, lukemassa Nummelan ponitiallilaisia taikka hiukan isompana ahmimassa fantasiaa. Sitten kunhan olen "iso" ja "aikuinen" pitää hankkia kunnon lukutuoli ja rahi ja jalkalamppu omaan nurkkaukseen. 
   
Koska en kehtaa laittaa kuvaa sängystäni (se on ihan tavallinen) niin päätin kuvata yöpöytäni ja haastan myös muita tekemään niin. Tätä kuvaa (tai itseasiassa kollaasia, en osannut noista kolmesta kuvasta valita vain yhtä) varten pöytä on siistitty ja tavarat aseteltu ns. puolihuolimattomasti. Siinä näkyvät siis ikivanha, siskojen entinen yöpöytä (entisen kissani kynsimä), kisupatsas ja sisustuskirjaimeni, kirja, jota kuvaushetkellä olin lukemassa, muut kirjat siististi hyllyllä odottamassa ja kihlattuni äidin Thaimaasta tuoma Hello Kitty muki, jossa iltateeni (Yogi Tea Sweet Chai, itseasiassa yrttihauduke, ei sisällä teetä) ja muffini (ei itsetehty).
  

2 kommenttia:

  1. Mukavalta näyttää sinunkin yöpöytäsi :)

    VastaaPoista
  2. "Sitten kunhan olen "iso" ja "aikuinen" pitää hankkia kunnon lukutuoli ja rahi ja jalkalamppu omaan nurkkaukseen."

    Minulla on sama tavoite. :) Nyt luen eniten sohvan nurkassa tai sängyssä, mtta haluan oman lukunojatuolin.

    VastaaPoista